Ervaringen

Hier lees je de ervaringen van gezinnen die ik heb mogen begeleiden in hun kraamweek.

Klik op de button om jouw ervaring te delen

Ervaringen

 
 
 
 
 
 
Hier lees je de ervaringen van gezinnen die ik heb mogen begeleiden in hun kraamweek.

Klik op de button om jouw ervaring te delen
Dylan en Moniek Dylan en Moniek uit Regio Nijmegen schreef op 29/04/2024 om 11:10
Wij hebben een hele fijne kraamweek gehad met Sylvie. Zij is heel kundig, hartelijk en hield heel goed rekening met onze wensen en behoeften. Het contact wat ze maakte met onze kleine was super. Wij voelden ons erg op ons gemak bij Sylvie waardoor de week heel relaxt is verlopen. Ze is in staat haar kennis goed over te brengen en gaf ons ook de ruimte om dingen zelf uit te proberen en "fouten" te mogen maken. Naast al het nuttige was er ook zeker ruimte voor grapjes en goede gesprekken. Wij raden Sylvie van harte aan!
Even geduld...