Ervaringen

Hier lees je de ervaringen van gezinnen die ik heb mogen begeleiden in hun kraamweek.

Klik op de button om jouw ervaring te delen

Ervaringen

 
 
 
 
 
 
Hier lees je de ervaringen van gezinnen die ik heb mogen begeleiden in hun kraamweek.

Klik op de button om jouw ervaring te delen
Joey, Esmee en Rosie Joey, Esmee en Rosie uit Nijmegen schreef op 13/05/2024 om 17:28
Sylvie is echt een geweldige vrouw. Ze is ontzettend zorgzaam, geeft goed advies en bied zorg op maat aan. Je merkt dat ze dit van uit haar hart doet en ontzettend geniet van haar werk. In onze kraamweek was Sylvie onmisbaar, we hebben super fijne gesprekken gevoerd, adviezen gekregen die voor ons werkte en mede dankzij haar een enorm fijne kraamweek gehad. Het contact voelde heel vertrouwd en daarnaast was ze super lief en zorgzaam naar onze dochter toe. Wij zouden Sylvie aan iedereen willen aanraden!
Even geduld...