Hier lees je de ervaringen van gezinnen die ik heb mogen begeleiden in hun kraamweek.
Klik op de button om jouw ervaring te delen
Wat een fijne kraamzorg hebben we gehad!
Het was een gezellige en leerzame week.
Sylvie weet precies wat ze doet, je kunt goed met haar overleggen wat de beste aanpak voor de baby is. Ze geeft echt zorg op maat. Kijkt na het gedrag van de baby en geeft dan goeie en waardevolle tips.
Sylvie, hartelijk bedankt voor de fijne kraamweek en je warme en liefdevolle omgang met ons!
Mark, Jantine, Ella en Sam😊