Hier lees je de ervaringen van gezinnen die ik heb mogen begeleiden in hun kraamweek.
Klik op de button om jouw ervaring te delen
Sylvie is een warm en bijzonder mens. Wij hebben destijds de keuze gemaakt voor een zzp-er ivm onze dochter (7jr) met ASS; zodat we een vast gezicht zouden krijgen. Tijdens de intake had Sylvie hier al aandacht voor en stelde gerichte vragen zodat ze al een duidelijk beeld had van de zorgbehoefte. Tijdens de kraamweek sloot ze heel goed aan bij de behoefte van onze dochter (en zoon) waardoor zij ook ontspannen was. Ik ben Sylvie onwijs dankbaar met de goede zorgen rondom bevalling en kraamweek; het was hierdoor (ondanks beiden kids en partner geveld door de griep) een feestje waarbij rust, aandacht voor binding en herstel op nummer 1. Ik zou iedere vrouw een zzp-er kraamverzorgende willen adviseren, maar nog liever Sylvie want dan weet je dat je op alle vlakken gegarandeerd goede zorg krijgt.