Ervaringen

Hier lees je de ervaringen van gezinnen die ik heb mogen begeleiden in hun kraamweek.

Klik op de button om jouw ervaring te delen

Ervaringen

 
 
 
 
 
 
Hier lees je de ervaringen van gezinnen die ik heb mogen begeleiden in hun kraamweek.

Klik op de button om jouw ervaring te delen
Yvonne Yvonne uit Heelsum schreef op 20/03/2025 om 13:49
Wat waren we blij dat we ook bij de komst van ons 2e kindje Sylvie er weer was. Zo vertrouwd, gezellig en natuurlijk weer hele fijne zorg die perfect aansloot bij onze behoefte. En door haar oplettendheid waren we heel snel bij een medische complicatie bij mama in de kraamweek en is de impact hiervan beperkt tot het minimum. Sylvie was echt mijn steun en toeverlaat hierin, zo lief. Ontzettend dankbaar voor zo'n topper aan onze zijde in deze bijzondere tijd.
Even geduld...