Ervaringen

Hier lees je de ervaringen van gezinnen die ik heb mogen begeleiden in hun kraamweek.

Klik op de button om jouw ervaring te delen

Ervaringen

 
 
 
 
 
 
Hier lees je de ervaringen van gezinnen die ik heb mogen begeleiden in hun kraamweek.

Klik op de button om jouw ervaring te delen
Loes Loes uit Arnhem schreef op 14/05/2022 om 11:53
Sylvie is een fantastische kraamhulp. Tijdens de kraamtijd van onze beide kinderen werden we goed begeleid en verzorgd door Sylvie. Wat zijn wij blij dat we jou hebben ontmoet. Wij hebben ons geen seconde zorgen hoeven maken over het huis of de baby. Wij waren uiterst tevreden over Sylvie. Als we ooit er voor kiezen meer kinderen te nemen zullen we weer voor haar kiezen.
Even geduld...