Ervaringen

Hier lees je de ervaringen van gezinnen die ik heb mogen begeleiden in hun kraamweek.

Klik op de button om jouw ervaring te delen

Ervaringen

 
 
 
 
 
 
Hier lees je de ervaringen van gezinnen die ik heb mogen begeleiden in hun kraamweek.

Klik op de button om jouw ervaring te delen
Anneloes Anneloes schreef op 21/05/2025 om 15:11
Sylvie straalt rust en vertrouwen uit. Ze past haar zorg aan op maat en luistert naar wat aangegeven wordt vanuit ouders. Er is ruimte voor (kwetsbare) gesprekken en ze is daarin ontvankelijk en niet oordelend. Sylvie deelt haar kennis en kunde op een hele prettige manier. Zoveel mogelijk aansluitend bij de wensen van ouders, maar ook duidelijk wanneer nodig. Heel erg fijn als (nieuwe) ouder om daarop mee te kunnen varen. De zorgzaamheid en warmte die ze uitstraalt is daarnaast een enorm pluspunt. We kijken terug op een hele fijne tijd en zouden bij een volgende zwangerschap zeker Sylvie weer als kraamhulp vragen.
Even geduld...