Ervaringen

Hier lees je de ervaringen van gezinnen die ik heb mogen begeleiden in hun kraamweek.

Klik op de button om jouw ervaring te delen

Ervaringen

 
 
 
 
 
 
Hier lees je de ervaringen van gezinnen die ik heb mogen begeleiden in hun kraamweek.

Klik op de button om jouw ervaring te delen
Romy, Arne en Jonas Romy, Arne en Jonas uit Ede schreef op 04/06/2025 om 10:06
Sylvie zet zich met hart en ziel in voor haar werk en daarmee ook voor ons kersverse gezinnetje. Ze bracht naast kennis, begeleiding en een hoop ervaring ook een warme, open en ontspannen houding met zich mee. Haar intuรฏtieve handelen zorgde ervoor dat ze precies aanvoelde wat nodig was. Tijdens de kraamtijd voelden wij ons volledig gedragen door Sylvie. Ze gaf ons het vertrouwen in ons eigen kunnen als nieuwe ouders. Het mooiste cadeau dat ze ons kon geven! Ze dacht actief met ons mee, gaf waar nodig advies of stuurde bij, altijd in overleg met ons. Zo ook bij de borstvoeding, die wat moeizamer op gang kwam. Daarnaast was ze heel teder in de zorg voor onze zoon. Zowel wanneer ze hem verschoonde, als wanneer ze hem in haar armen hield zodat wij even konden uitrusten of slapen. Ook dat waardeerden wij enorm! Een heleboel woorden, terwijl dit zinnetje eigenlijk alles zegt: wij hopen Sylvie bij een volgende kraamweek weer te mogen verwelkomen!
Even geduld...