Ervaringen

Hier lees je de ervaringen van gezinnen die ik heb mogen begeleiden in hun kraamweek.

Klik op de button om jouw ervaring te delen

Ervaringen

 
 
 
 
 
 
Hier lees je de ervaringen van gezinnen die ik heb mogen begeleiden in hun kraamweek.

Klik op de button om jouw ervaring te delen
Ella Ella uit Huissen schreef op 29/08/2025 om 18:14
Wat hebben we weer een fijne week gehad met Sylvie. Bij onze eerste dochter hebben we je mogen ontmoeten en waren dan ook erg blij dat ze bij onze tweede dochter tijd had om ons te ondersteunen. Je beseft misschien niet hoeveel je betekent! Maar als je dan van die nachten hebt waar je het even niet meer weet, dan is het zo fijn als jij in de ochtend weer arriveert. Het rustig aanhoort en samen een plan maakt om mee aan de slag te gaan. Je laat ons zijn wie we zijn, met al onze gewoontes en floreert hier omheen. Ook de gezelligheid en leuke gesprekken zullen we nooit meer vergeten. Bedankt voor deze fijne week en de liefdevolle zorg voor ons.
Even geduld...