Ervaringen

Hier lees je de ervaringen van gezinnen die ik heb mogen begeleiden in hun kraamweek.

Klik op de button om jouw ervaring te delen

Ervaringen

 
 
 
 
 
 
Hier lees je de ervaringen van gezinnen die ik heb mogen begeleiden in hun kraamweek.

Klik op de button om jouw ervaring te delen
Tim, Annelies en Nina Tim, Annelies en Nina schreef op 18/11/2025 om 17:51
We zijn ontzettend blij dat Sylvie ons tijdens de kraamweek heeft begeleid. Ze heeft met veel zorg en liefde voor ons, alle drie, gezorgd. Sylvie voelde precies aan waar we behoefte aan hadden en hielp ons op een fijne en deskundige manier bij alles wat we lastig vonden. Ze dacht goed mee en ze gaf ons vertrouwen. In huis wist ze precies hoe ze haar plek moest innemen: altijd ondersteunend, nooit opdringerig, en met enorme kundigheid. Dankzij Sylvie hebben wij een heel warme, rustige en waardevolle kraamweek gehad. We zijn haar ontzettend dankbaar en raden haar van harte aan!
Even geduld...