Hier lees je de ervaringen van gezinnen die ik heb mogen begeleiden in hun kraamweek.
Klik op de button om jouw ervaring te delen
Het was zo super fijn dat Sylvie bij ons was is de kraamweek. Ze heeft ons heel goed geholpen met de zorg rondom de baby, maar ook hele passende hulp gegeven rondom de borstvoeding. Zij heeft onze eerste week thuis gezelliger en overzichtelijker gemaakt. Nogmaals super bedankt Sylvie!!