Ervaringen

Hier lees je de ervaringen van gezinnen die ik heb mogen begeleiden in hun kraamweek.

Klik op de button om jouw ervaring te delen

Ervaringen

 
 
 
 
 
 
Hier lees je de ervaringen van gezinnen die ik heb mogen begeleiden in hun kraamweek.

Klik op de button om jouw ervaring te delen
Dilyse Dilyse uit Zevenaar schreef op 25/03/2026 om 11:51
Wij hebben deze kraamperiode bewust voor een zzp kraamzorg gekozen in verband met borstvoedingsproblematiek bij ons dochtertje. En wat zijn wij blij dat Sylvie deze kraamperiode bij ons was. Sylvie, bedankt voor je hulp, steun, adviezen en warme persoonlijkheid. Helaas verliep de borstvoeding deze kraamperiode ook niet geheel zonder complicaties, maar was het geen probleem om een aantal uur extra kraamzorg te krijgen. Sylvie bewaakte goed onze grenzen en dacht daarnaast ook goed mee wat het beste was per situatie. Wij kijken heel positief terug op de kraamperiode en gunnen ieder gezin een kraamverzorgende zoals Sylvie!
Even geduld...