Ervaringen

Hier lees je de ervaringen van gezinnen die ik heb mogen begeleiden in hun kraamweek.

Klik op de button om jouw ervaring te delen

Ervaringen

 
 
 
 
 
 
Hier lees je de ervaringen van gezinnen die ik heb mogen begeleiden in hun kraamweek.

Klik op de button om jouw ervaring te delen
Fieke Fieke uit Doetinchem schreef op 05/05/2026 om 13:23
Wij hebben de kraamweek als zeer prettig, fijn, vertrouwd en bijzonder ervaren. Sylvie voelt haarfijn aan wat er in je om gaat, waar je aan toe bent (of juist niet) en weet de juiste dingen te zeggen. Ze is eerlijk en oprecht. Wij voelden ons helemaal onszelf tijdens deze intense week wanneer je op je meest kwetsbaarste bent. Ik kan haar iedereen aanbevelen. Ze is erg liefdevol met onze zoon omgegaan maar ook met ons. Nogmaals bedankt lieve Sylvie!
Even geduld...