Hier lees je de ervaringen van gezinnen die ik heb mogen begeleiden in hun kraamweek.
Klik op de button om jouw ervaring te delen
Sylvie krijgt een 10 op 10, zonder twijfel! Dankzij Sylvie hebben wij rust gehad tijdens de kraamweek, een goede portie gezelligheid, perfecte zorgen voor iedereen in het gezin (ook onze eerste zoon en hond kregen haar aandacht). En heel veel hulp en fijne ondersteuning rondom het opstarten van de borstvoeding. Zonder haar was deze week niet zo’n roze wolk geweest! Bedankt voor alles Sylvie! Wie weet tot ziens!