Hier lees je de ervaringen van gezinnen die ik heb mogen begeleiden in hun kraamweek.
Klik op de button om jouw ervaring te delen
Lieve Sylvie,
Super bedankt voor de fijne kraamweek die je ons hebt gegeven. Je hebt goed voor ons nieuwe gezinnetje gezorgd en je was er voor ons allemaal. Wij gunnen alle gezinnen een kraam zoals jij. Wij komen zeker bij je terug!
Liefs Armando en Renske