Hier lees je de ervaringen van gezinnen die ik heb mogen begeleiden in hun kraamweek.
Klik op de button om jouw ervaring te delen
Lieve Sylvie, we zijn heel gelukkig en dankbaar dat we zo'n fijne kraamweek mochten beleven in een heerlijk ontspannen en liefdevolle sfeer met jou! Met jou schat aan ervaring en invoelende karakter wist je precies wat zowel ons kindje en wij als kersverse ouders nodig hadden. Daarnaast ben je echt een aanpakker, heb je heel veel kennis in huis en wist je alles soepel te organiseren. Bedankt voor alles, je bent een topper en we komen zeker bij je terug! Liefs Marcel en Yvonne