Ervaringen

Hier lees je de ervaringen van gezinnen die ik heb mogen begeleiden in hun kraamweek.

Klik op de button om jouw ervaring te delen

Ervaringen

 
 
 
 
 
 
Hier lees je de ervaringen van gezinnen die ik heb mogen begeleiden in hun kraamweek.

Klik op de button om jouw ervaring te delen
Femke Femke uit Doetinchem schreef op 06/04/2023 om 14:39
Wat een topper ben jij! Ik ben zo blij dat we jou gekozen hebben als kraamhulp. Je hebt me onwijs goed kunnen helpen met het borstvoeden en de struggels die we hadden. Je straalt een rust en vertrouwen uit. Ik kon helemaal mezelf zijn bij jou en dat is ontzettend waardevol in zo'n kwetsbare periode. Heel erg bedankt voor al je goeie zorgen voor mij en mijn gezin! We zullen hier altijd met een fijn gevoel op terug kijken. Ga zo door! Liefs, Femke
Even geduld...