Ervaringen

Hier lees je de ervaringen van gezinnen die ik heb mogen begeleiden in hun kraamweek.

Klik op de button om jouw ervaring te delen

Ervaringen

 
 
 
 
 
 
Hier lees je de ervaringen van gezinnen die ik heb mogen begeleiden in hun kraamweek.

Klik op de button om jouw ervaring te delen
Marleen Marleen uit Doetinchem schreef op 23/05/2023 om 18:38
lieve Sylvie, jij maakte van mijn kraamweek alsnog een feestje na 4 dagen ziekenhuis vanwege keizersnede met complicaties. Ik ben bewust single moeder, dus was gewend alles alleen te regelen. Maar in deze week kon ik alle controle loslaten en vol vertrouwen 6 dagen zorg door jou laten doen. Het voelde alsof je erbij hoorde, je wist precies wanneer ik even een moment alleen wilde en wanneer ik behoefte had aan gezelligheid. Je hebt mij zonder oordelen advies gegeven en gaf mij alle vertrouwen dat ik als nieuwe moeder een goede start heb gemaakt. Zonder moeite kreeg ik er nog 2 dagen bij, zodat ik goed kon herstellen en met een nog beter gevoel alleen verder kon zorgen voor Lux. Je bent goud waard en een ontzettend fijn en lief mens. Ik gun elke nieuwbakken ouder zo’n fantastische kraamzorg als jij! Liefs Marleen
Even geduld...